Przeprowadzka biura – algorytm postępowania.

Biznes i finanse

Podjąłeś decyzję o zmianie lokalizacji dotychczasowej siedziby firmy. To niezwykle ważna decyzja. Tylko jak zabrać się do tego przedsięwzięcia, aby było one dla nas jak najmniej stresujące i kosztowne? Jak dobrze zorganizować przeprowadzkę firmy? Czy warto próbować samodzielnie, a może skorzystać z pomocy ekspertów? Przyjrzyjmy się temu zagadnieniu

Klamka zapadła – przeprowadzka firmy (sprawdź np. przeprowadzki firmy Wrocław) będzie miała miejsce.

Co dalej?

Przede wszystkim skupmy się na wyborze docelowego miejsca – nowej lokalizacji. Zacznijmy od wypisania cech biura, na których najbardziej nam zależy – czy jest to lokalizacja, cena wynajmu, powierzchnia, liczba łazienek, stan wyjściowy (standard wyposażenia)? A może kilka z nich? Ustalmy priorytety – na czym zależy nam najbardziej a z czego ewentualnie będziemy mogli zrezygnować (może się bowiem zdarzyć, że nie znajdziemy miejsca, które w 100% będzie spełniało nasze oczekiwania, zatem trzeba będzie zastosować kompromis). Przejrzyjmy dostępne na rynku oferty i wybierzmy tę, która jest najbardziej zgodna z naszą wizją.

Tutaj pojawia się kwestia terminu – wybierzmy taki, który nie będzie kolidować z naszymi zobowiązaniami, a jednocześnie pozwoli na sprawne załatwienie przeprowadzki – weźmy pod uwagę natężenie ruchu czy planowane w firmie urlopy. Następnie zdecydujmy, czy przenosinami zajmiemy się sami (czy dysponujemy zasobami czasowymi oraz ludzkimi by tego dokonać), czy warto jednak zaoszczędzić czas i nerwy i zlecić zadanie specjalistom. Pamiętajmy, że wybierając opcję numer dwa mamy gwarancję zarówno terminu wykonania zadania, jak i tego, że nasze sprzęty nie znikną ani nie ucierpią w transporcie. Wybierzmy więc mądrze.

Na rynku jest wiele firm przeprowadzkowych, sprawdź na przykład ofertę firmy Auto Trans na stronie: http://przeprowadzki-autotrans.pl/.

Dodaj komentarz

pięć × 1 =