System SIP Trunk jest rozwiązaniem opłacalnym, elastycznym i skalowalnym.
Może być używany do różnych celów, od małej firmy do dużego przedsiębiorstwa. Wraz z rozwojem firmy rosną również jej potrzeby komunikacyjne. Dlatego system SIP Trunk jest tak wszechstronny i może być wykorzystywany do wielu różnych typów zastosowań.
Poniżej przedstawiamy niektóre ze sposobów, w jaki firmy korzystają z systemu SIP Trunk:
Hostowana usługa VoIP jest wtedy, gdy organizacja korzysta z usług strony trzeciej, aby hostować swój system telefoniczny i zapewnić im usługi telefoniczne za pośrednictwem istniejącego połączenia internetowego. System SIP Trunk zapewnia dostęp do tych usług, a także innych funkcji, takich jak poczta głosowa, konferencje i przekazywanie połączeń.
Jeśli masz już starsze systemy telefoniczne (takie jak linie analogowe lub ISDN), ale musisz uaktualnić swoją sieć, instalacja trunk SIP może pomóc Ci to zrobić bez konieczności wymiany istniejącego sprzętu. Można również skorzystać z funkcji takich jak identyfikator rozmówcy, połączenia oczekujące i poczta głosowa – wszystkie te funkcje są niedostępne w tradycyjnych liniach PSTN, ale są obecne w pniach SIP.
Kilka innych aspektów, w ramach których można wykorzystać ten system, to:
– Przekazywanie połączeń (Call forwarding),
– Nagrywanie rozmów,
– Voicemail to email,
– Conference calling.