Jakie funkcje powinna posiadać dobra biurowa kserokopiarka?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Kserokopiarka to sprzęt potrzebny w każdym biurze, ponieważ bez niego nie byłoby możliwe tworzenie kopii dokumentów ani ich sprawne drukowanie. Wybór konkretnego modelu wielu osobom przysparza jednak sporo trudności, bowiem na rynku są dostępne egzemplarze rozmaitych marek, zróżnicowane pod względem designu, ceny oraz funkcjonalności. Na szczególną uwagę zasługuje z pewnością ksero Ricoh – przede wszystkim z powodu doskonałej wydajności, a także obsługi kilku odmiennych formatów.

Zaawansowane rozwiązania to obecnie norma 

Podstawowe kryteria wyboru kserokopiarki biurowej to oczywiście jakość wydruku, jego szybkość oraz cena jednostkowa. Poza tym warto zwracać uwagę na liczbę oferowanych przez urządzenie funkcji. Do głównych i najbardziej pożądanych zaliczamy zwykłe kopiowanie dokumentów, drukowanie z opcją wydruku logo firmy (koniecznie po obu stronach), a ponadto skanowanie tradycyjne i do poczty elektronicznej. Oprócz tego dobrze by było, gdyby sprzęt posiadał w swojej konstrukcji automatyczny podajnik oryginałów i czytelny wyświetlacz dotykowy, a także pozwalał na bezproblemowe przesyłanie skanów zarówno w formacie JPEG i WORD, jak i TIFF czy PDF.

Bez wątpienia przyda się też możliwość swobodnego korzystania z usług opartych na chmurze oraz drukowania bezpośrednio z różnych urządzeń mobilnych, takich jak choćby smartony i tablety. Dodajmy, że duże znaczenie ma długość gwarancji i dostępność materiałów eksploatacyjnych w atrakcyjnej cenie. Jeśli np. zależy nam na zakupie sprzętu z wysokiej półki do kopiowania w formacie A3, to zapoznajmy się z ofertą na https://agapo.pl/kserokopiarki-a3-nowe-c-1789.html.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak objawia się zapalenie stawów?
Jak objawia się zapalenie stawów?
Zapalenie stawów to poważna choroba, dotykająca osoby w różnym wieku, w której przebiegu dochodzi do uszkodzenia, zniekształcenia oraz ograniczenia ruchomości […]
Usprawnienie inwentaryzacji – postaw na mobilną technologię
Usprawnienie inwentaryzacji – postaw na mobilną technologię
Przeprowadzenie inwentaryzacji w firmie często przysparza wielu problemów. Podczas jej wykonywania można napotkać problemy, które spowolnią ten proces. Istnieją jednak […]
W jakich sytuacjach udać się do psychologa, a w jakich do psychiatry?
W jakich sytuacjach udać się do psychologa, a w jakich do psychiatry?
Natłok codziennych obowiązków i nagromadzenie stresu sprawia, że czasem nie potrafimy sobie poradzić z naszymi emocjami. Jest to właśnie dobry […]