Kserokopiarka to sprzęt potrzebny w każdym biurze, ponieważ bez niego nie byłoby możliwe tworzenie kopii dokumentów ani ich sprawne drukowanie. Wybór konkretnego modelu wielu osobom przysparza jednak sporo trudności, bowiem na rynku są dostępne egzemplarze rozmaitych marek, zróżnicowane pod względem designu, ceny oraz funkcjonalności. Na szczególną uwagę zasługuje z pewnością ksero Ricoh – przede wszystkim z powodu doskonałej wydajności, a także obsługi kilku odmiennych formatów.
Podstawowe kryteria wyboru kserokopiarki biurowej to oczywiście jakość wydruku, jego szybkość oraz cena jednostkowa. Poza tym warto zwracać uwagę na liczbę oferowanych przez urządzenie funkcji. Do głównych i najbardziej pożądanych zaliczamy zwykłe kopiowanie dokumentów, drukowanie z opcją wydruku logo firmy (koniecznie po obu stronach), a ponadto skanowanie tradycyjne i do poczty elektronicznej. Oprócz tego dobrze by było, gdyby sprzęt posiadał w swojej konstrukcji automatyczny podajnik oryginałów i czytelny wyświetlacz dotykowy, a także pozwalał na bezproblemowe przesyłanie skanów zarówno w formacie JPEG i WORD, jak i TIFF czy PDF.
Bez wątpienia przyda się też możliwość swobodnego korzystania z usług opartych na chmurze oraz drukowania bezpośrednio z różnych urządzeń mobilnych, takich jak choćby smartony i tablety. Dodajmy, że duże znaczenie ma długość gwarancji i dostępność materiałów eksploatacyjnych w atrakcyjnej cenie. Jeśli np. zależy nam na zakupie sprzętu z wysokiej półki do kopiowania w formacie A3, to zapoznajmy się z ofertą na https://agapo.pl/kserokopiarki-a3-nowe-c-1789.html.