Organizacja ślubu oraz przyjęcia weselnego dla wielu osób wiąże się z ogromnym stresem. Zwłaszcza sprawy organizacyjne są często dla Młodej Pary ogromnie męczące, szczególnie jeśli narzeczeni są zapracowani i nie mają po prostu czasu, by się nimi porządnie zająć.
W takiej sytuacji warto jest rozważyć zatrudnienie specjalisty w zakresie organizacji uroczystości ślubnych, nazywanego powszechnie konsultantem lub asystentem ślubnym. Czy skorzystanie z usług takiego fachowca ma sens?
Odpowiedź na pytanie zawarte we wstępie jest jasna – oczywiście, że tak! Asystent ślubny to osoba wykwalifikowana i przeszkolona do tego, aby sprawnie i w pełni profesjonalnie zorganizować nasz wymarzony ślub. Zakres jego odpowiedzialności jest zawsze określony przez narzeczonych – może on się zająć jedynie wycinkiem spraw, ale może również zorganizować całe wesele od a do z, wybierając salę i zaproszenia ślubne, wynajmując fotografa i kamerzystę czy koordynując wszelkie działania na miejscu, w trakcie trwania uroczystości. Dzięki jego zabiegom wszystko powinno przebiec zgodnie z założonym planem.
Często taki konsultant musi się mierzyć z nietypowymi zachciankami młodej pary, która pragnie, aby np. znalazł złote zaproszenia ślubne czy zarezerwował salę w trudno dostępnym miejscu. Z usług tego specjalisty warto skorzystać z kilku zasadniczych powodów:
– pozwala to zaoszczędzić narzeczonym mnóstwo czasu na własne sprawy
– wiąże się z oszczędnością pieniędzy, ponieważ dzięki znajomościom asystent jest w stanie wynegocjować z podwykonawcami lepsze warunki
– zmniejsza stres
– gwarantuje niezapomnianą oprawę przyjęcia weselnego