Zalety stosowania interaktywnych ekranów LED

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Liczba zalet wynikających ze stosowania interaktywnych ekranów LED rośnie wraz z rozwojem technologii, a dzięki nowoczesnemu systemowi Digital Signage stają się one jednym z najskuteczniejszych nośników reklamowych zarówno w przestrzeniach otwartych, jak i zamkniętych. Ich główną zaletą jest oczywiście atrakcyjność audiowizualna, która dużo szybciej wpada w oko potencjalnego klienta, przez co stają się one dużo skuteczniejsze w sprzedaży usług i produktów, niż reklama analogowa. A to dopiero początek tego, co mają do zaoferowania.

Nowoczesność, łatwa obsługa i niskie koszta.

Wykorzystując technologię Digital Signage, wyświetlanie swojej reklamy na telebimie jest nie tylko skuteczniejsze, ale również lepiej odbierane, co potwierdzają wyniki wielu marketingowych badań w tym zakresie. Ekrany z systemem Digital Signage kojarzą się z nowoczesnością, prestiżem i rozwojem technologicznym, dzięki czemu wszystkie te cechy odbiorca podświadomie zacznie przypisywać naszej firmie. Ponadto system jest wyjątkowo prosty w obsłudze, co pozwala z jednego miejsca kontrolować wszystkie podłączone ekrany, zmieniając wedle woli to, co jest na nich wyświetlane.

W porównaniu do tradycyjnych kampanii reklamowych korzystanie z Digital Signage jest bardzo wygodne i udowadnia jak wiele można zaoszczędzić czasu i pieniędzy, pomijając konieczność druku kolejnych plakatów etc. Teraz wszelkie realizacja można zrobić szybciej i lepiej, na bieżąco reagując na okoliczne wydarzenia lub zbliżające się święta i dostosowując pod nie nasz przekaz. W celu dowiedzenia się szczegółów odnośnie tego, co interaktywne ekrany LED mogą nam zaoferować, warto wejśc na stronę http://tdcpolska.pl/rozwiazania-digital-signage – firmy, która od lat specjalizuje się w tym segmencie rynku, wykonując na przestrzeni lat wiele owocnych projektów, zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Firma TDC Polska ma na swoim koncie liczne realizacje. Jedną z nich jest zamontowanie ekranu LED w studiu telewizji publicznej w Warszawie, który dzięki wysokiej rozdzielczości 4K, a dokładnie 4160×900 pixeli pozwala wyświetlać materiały wideo w najlepszej jakości. Innym, bardziej złożonym projektem, był montaż sieci nowoczesnych monitorów opartych na systemie Digital Signage dla Uniwersytetu Jagiellońskiego. Na nie składały się odbiorniki marki LG 55” o rozdzielczości FHD, jak i monitory LG 65” o rozdzielczości UHD. Do dziś one funkcjonują, będąc w pełni zintegrowane ze sprzętem, w jaki był wyposażony uniwersytet.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Ostatnie wpisy
Rekomendowane
Jak rzeczy do domu trzeba kupować na wymiar?
Jak rzeczy do domu trzeba kupować na wymiar?
Podczas dekorowania naszego domu, często zwracamy uwagę na to, czy dany mebel nam się podoba. Czasami pamiętamy o tym, aby […]
Rampy przeładunkowe – gdzie są stosowane?
Rampy przeładunkowe – gdzie są stosowane?
Współcześnie w wielu obiektach przemysłowych montuje się specjalistyczne rampy przeładunkowe. To konstrukcje służące stricte do niwelowania różnicy wysokości pomiędzy platformą […]
Na jakie aspekty zwrócić uwagę przy wyborze mieszkania?
Na jakie aspekty zwrócić uwagę przy wyborze mieszkania?
Polowanie na mieszkanie to ekscytująca przygoda. Możesz uzyskać nowe miejsce, które pasuje do Twojego stylu życia i budżetu. Jednak może […]