Liczba zalet wynikających ze stosowania interaktywnych ekranów LED rośnie wraz z rozwojem technologii, a dzięki nowoczesnemu systemowi Digital Signage stają się one jednym z najskuteczniejszych nośników reklamowych zarówno w przestrzeniach otwartych, jak i zamkniętych. Ich główną zaletą jest oczywiście atrakcyjność audiowizualna, która dużo szybciej wpada w oko potencjalnego klienta, przez co stają się one dużo skuteczniejsze w sprzedaży usług i produktów, niż reklama analogowa. A to dopiero początek tego, co mają do zaoferowania.
Wykorzystując technologię Digital Signage, wyświetlanie swojej reklamy na telebimie jest nie tylko skuteczniejsze, ale również lepiej odbierane, co potwierdzają wyniki wielu marketingowych badań w tym zakresie. Ekrany z systemem Digital Signage kojarzą się z nowoczesnością, prestiżem i rozwojem technologicznym, dzięki czemu wszystkie te cechy odbiorca podświadomie zacznie przypisywać naszej firmie. Ponadto system jest wyjątkowo prosty w obsłudze, co pozwala z jednego miejsca kontrolować wszystkie podłączone ekrany, zmieniając wedle woli to, co jest na nich wyświetlane.
W porównaniu do tradycyjnych kampanii reklamowych korzystanie z Digital Signage jest bardzo wygodne i udowadnia jak wiele można zaoszczędzić czasu i pieniędzy, pomijając konieczność druku kolejnych plakatów etc. Teraz wszelkie realizacja można zrobić szybciej i lepiej, na bieżąco reagując na okoliczne wydarzenia lub zbliżające się święta i dostosowując pod nie nasz przekaz. W celu dowiedzenia się szczegółów odnośnie tego, co interaktywne ekrany LED mogą nam zaoferować, warto wejśc na stronę http://tdcpolska.pl/rozwiazania-digital-signage – firmy, która od lat specjalizuje się w tym segmencie rynku, wykonując na przestrzeni lat wiele owocnych projektów, zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Firma TDC Polska ma na swoim koncie liczne realizacje. Jedną z nich jest zamontowanie ekranu LED w studiu telewizji publicznej w Warszawie, który dzięki wysokiej rozdzielczości 4K, a dokładnie 4160×900 pixeli pozwala wyświetlać materiały wideo w najlepszej jakości. Innym, bardziej złożonym projektem, był montaż sieci nowoczesnych monitorów opartych na systemie Digital Signage dla Uniwersytetu Jagiellońskiego. Na nie składały się odbiorniki marki LG 55” o rozdzielczości FHD, jak i monitory LG 65” o rozdzielczości UHD. Do dziś one funkcjonują, będąc w pełni zintegrowane ze sprzętem, w jaki był wyposażony uniwersytet.